Plastikkasser bruger man også B2B

19 November 2020
Anders Lundtang Hansen

editorial

Man tænker nok plastikasser som noget, hvori børnene har deres legetøj, eller man har en hobby ude i garagen, hvor man er nødt til at dele tingene op i forskellige farvede plastikkasser og også i forskellige størrelser med labels på, så man kan finde de enkelte dele, når man skal bruge dem.

Det kan da også være i hjemmet generelt, hvor man i skabe har ting – bogstaveligt talt – i kasser, så man lettere kan finde rundt blandt andet det, som man skal bruge, det ikke ligger hulter til bulter, når man skal søge efter noget.

Så kan man indkredse det til et område af nogle kasser, og så kan man også ende med at finde det noget lettere, end hvis man skulle hen at glo et helt skab igennem, hvori alt bare lå og flød uden mening.

Men plastikkasser bruger man sådan set også i forretningsmæssige sammenhænge, som vi almindelige kunder ikke får set.

Plastikkasser i firmaer

For lige at starte med et begreb, så er B2B, når man handler mellem forretninger. Det er således ikke noget, som vi forbrugere i sidste købeled kommer så tit i nærheden af.

Derfor ser man ikke reklamer for den slags, da man mere målretter den slags til firmaer, end at du som almindelig dødelig skal se det.

Men sådan noget som plastikkasser kan man også have brug for i firmaer og forretninger, selvom man måske ikke lige tænker over det.

Det kan være, du har været nede at handle i en forretning, hvor man havde inddelt nogle varer i plastikkasser, hvor det ikke var kasserne selv, man kunne købe, men de ting, som lå nede i dem.

Plastikkasser kan man også bruge ude på lagre, så man har bedre organiseret de ting, man skal have ud i butikken eller finde frem, når nogle handler på ens webshop.

De kasser ser vi forbrugere stort set aldrig.

More articles