Sådan finder du det bedste online tilmeldingssystem
Er du hotelejer, har du et konferencenter eller flere lokaler, som du lejer ud til kurser eller andre begivenheder? Så kan denne artikel være interessant for dig.
Her har vi fokus på at finde et smart online tilmeldingssystem, hvor du nemt og enkelt kan registrere alle de bookinger du får i løbet af måneden og året. Dermed har du et komplet overblik over alle de events og begivenheder der er i de forskellige lokaler og lokationer.
Det kan særligt være ideelt for dig, som har brug for et smartere system, end hvor du skriver alting ned manuelt. Her kan noter være svære at læse om et år eller måske blive væk.
Du er dermed også ringere stillet på dagen, hvis dine kunder har haft nogle særlige ønsker. De nye regler for GDPR er også væsentlig, for at vælge et system, der sikkert og nemt opbevarer de data du får ind i systemet.
Hvilket tilmeldingssystem skal du vælge?
Der findes i dag forskellige systemer og App’s for at registrer de bookinger, som du får ind i løbet af året. Som regel opdeles det i to systemer, så du kan registrer bookinger i et system og events i et andet system.
Ved at vælge Conference Manager, har du et smart program, hvor du kan samle det hele ét sted. Det gør det både nemmere for dig i en travl hverdag, men også for dit personale at navigere rundt i. Dermed ved alle mand, hvor de skal finde alle informationer, og dagene vil dermed glide nemmere, fordi alle har et overblik over, hvad der skal ske på dagen, og hvad der skal arrangeres for de aktuelle events.
Hvis du derfor har brug for et smart system, hvor du kan registrer flere lokationer eller lokalter, hvor du direkte kan skrive noter og dato i, så skal du vælge Conference Manager som online tilmeldingssystem.